Örebro 5

Flyttat in i lägenheten idag! Den är totalt helt ok!

Nej men på riktigt, jag är jättenöjd. Och Markus också tror jag.

Mindre nöjd är jag över min dag. Varför, jag flck flytta in, och det är väl spännande? Ja, det är sant. Men... nej... jag orkar inte skriva något lustigt inlägg nu. Jag kopierar mitt facebookinlägg istället.

"Gjort idag: Muntlig redovisning av litteraturstudie (gick bra), ätit på max, flyttat, flyttat, flyttat, fikat i måsenkollektivet, flyttat, kört bil till marieberg, köpt köksbord på ikea i marieberg, ätit köttbullar på ikea i marieberg, kört bil hem igen, kört reäl omväg för att jag inte riktigt hittade vägen hem från marieberg, spelat innebandy, byggt bord, kollat facebook, skrivit ett lustigt blogginlägg

Inte gjort idag: Pluggat till tentan jag har på lördag."

Kooooom och hälsa på! Jag och markus har ett stort vardagsrum som rymmer flera gäster. Bara att höra av er om ni vill säga hej. En eller fler gånger/nätter.

Kommentarer
Postat av: daniel wendefors

Hörde att du skulle få besök av Martina! Då får ni vara lite bittra tillsammans. Lycka till med tentan. Jag är på kaggeholm nu. =) Ska hälsa alla från dig.

2010-09-30 @ 20:56:35
URL: http://aliaspastorn.blogg.se/
Postat av: Jocke

Ja, vi tänkte ses nån dag, hon bor ju NÄSTAN i Örebro. Nästan.



Är du på Kagge?! NAJS. Ja, hälsa alla! Jag ska ta en sväng förbi där snart också. Måste bara skriva den här sketans tentan ;)

2010-10-01 @ 12:27:49
URL: http://jockepedia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0