Örebro 4

Jag borde sova nu. Inte för att jag egentligen ska upp till något speciellt. Men jag borde plugga, och då känns ju sova som en vettigare bortförklaring till att inte plugga än att f5:a facebook hela natten.

Jaja. Första kursen, Medicin A: Vetenskaplig Grundkurs, är snart slut. På onsdag har jag en muntlig redovisning av en grej, sen har jag tenta på lördag. Sen börjar fysiologin.

Min äldsta syster har fått barn. Det är helt sjukt. Jag kan kolla på korten på Einar, som han heter, hur länge som helst. Han helt klart mysigast i stan.

Flyttar in i nya lägenheten på onsdag. Ska bli kul.

Aja. Är trött, deppig och bitter nu. Trodde det skulle komma något bra blogginlägg ur det, men i vanlig ordning så funkar det ju inte så. Jag saknar alla vänner. Tror jag borde skaffa nya i örebro nån gång snart. Haha. Jag har nog blivit lite instägd här hemma hos becka och jens, utan bil och med 15 minuters cykelfärd till civilisationen och med 30 minuters cykelfärd till stan. Det blir det förhoppningsvis ändring på när vi flyttar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0