Örebro 2

Gå i skolan är jättetråkigt.

I alla fall om man har en fem sidors rapport som ska skrivas om... ja, jag vet inte riktigt vad ärligt talat. Vi tog blodtryck på varandra i sittande och liggande ställning, och jag tror vi ska skriva ca FEM sidor om resultaten. Liksom jaha? Ok. Justja. Första "draft" ska in nu den 17:e.

Händer inte så mycket i övrigt, på Kaggeholm vad man ju intill varandra hela tiden, så man lärde ju känna varandra snabbt där. Så är ju inte fallet direkt här. Jag har bara varit med syrran och hennes man nu i snart två veckor. Man börjar hungra efter fler vänner om jag säger så, men jag känner ju ingen här. Kävesta ligger långt bort och kräver antagligen en hel dag för att göra en resa dit värd, och nu i helgen har mamma och pappa varit här, så jag har inte kunnat dra dit pga det. När min syster var liten och hade tråkigt när hon var i vad som då var vår sommarstuga i färila, ställde hon sig på vägen och skrek "JAG VILL HA EN KOOOOOMPIIIS!". Efter nån stund kom det några barn och lekte med henne. Asså. Varför kan inte vux... eh, människor i min ålder göra så?! Skitbra ju. Tänk att bara ropa att man vill ha en kompis, sen så har man det. Lyx.

Jaja, ska väl sluta klaga nu. Det är nämligen så att Markus och jag (mest Markus kanske...) har antagligen och troligen fått en lägenhet! SKITFRÄSH dessutom. Detaljer kommer.

Eh ja. Jag tror faktiskt det var det enda positiva jag hade att säga nu.

Lägesrapport två.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0