Blocketrape - The new shit

Idag blev även jag utsatt. Alex har startat något helt nytt. Något vi aldrig kunnat förutspå.

För några dagar sedan damp det ner ett mail i Annas inkorg att "någon" skickat ett mail via blocket i hennes e-postadress. Det var på en annons där en kvinna sålde tuppar för 80 kr styck. I mailet hade Alex (i Annas namn...) uttryckt ett stort intresse för att få köpa en tupp. Men bara om hon fick pruta 10 kr eftersom hon var lite snål av sig. Hon ville gärna veta namnen på tupparna också.

Och som sagt, idag blev även jag utsatt. Alex var i farten igen.

Här är mailet jag fick från blocket.se:

-- Kopia på ditt mejlsvar som skickades till annonsören Patrik --

Hej
Jag letar efter en snabb och bra dator som klarar av grymma spel! Jag
älskar snabba datorer med mycket hårddisk och bra grafikkort. Jag tror
datorn har potential för detta!

Jag har 2 frågor till dig:

1. Hur Awesome är datorn?
2. Kan jag kalla dig Putte?

Tacksam för svar!

Annonsen finns på [känner inte för att någon ska mailbomba honom, så jag tar inte med länken här]


Datorn var en laptop för runt 1000kr som hade en 1,8 GHz AMD processor, 40 GB hårddisk och WIRELESS FUCKIN' LAN. Klart den var awesome liksom.

Jag väntar ivrigt på svar...

Och snälla. Börja inte missbruka "Blocketrape - The new shit" nu. Det kommer inte längre vara roligt då... :)

Kommentarer
Postat av: Linnea Grunnesjö

fnissar ljudlöst på ett kvävande vis (Hon jag bor med sover i samma rum som internet)

2010-03-19 @ 23:34:59
URL: http://linneagrunnesjo.blogspot.com
Postat av: Erik Svanberg

Och jag som fick uppleva klassikern "Relationship Status-rape" igår kväll.

2010-03-21 @ 13:55:57
URL: http://urbansoundscafe.blogspot.com/
Postat av: Jocke

Såg det. Ha. Ägd.

2010-03-21 @ 16:51:49
URL: http://jockepedia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0